دنیای مجازی

وبلاگ دنیای مجازی >>> وبلاگی سراسر شادی ؛ تفریح ؛ سرگرمی و .....

دنیای مجازی

وبلاگ دنیای مجازی >>> وبلاگی سراسر شادی ؛ تفریح ؛ سرگرمی و .....

پیغام مدیر

توجه                                                  

 

 

 

کسانی مایل به همکاری با وبلاگ دنیای مجازی در زمینه ی طرح

 

معما هستند، در قسمت نظرات موافقت خود را اعلام  و مشخصات

 

کامل خود را قید کنند.

 

درخواست کننده حتما باید ایمیل خود را قید کند تا ظرف مدت 24

 

ساعت دعوت نامه وبلاگ دنیای مجازی برای آن ارسال شود.

 

 

با تشکر (مدیر وبلاگ دنیای مجازی)

نظرات 4 + ارسال نظر
شوریده چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:45 http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام


ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید:)

من شما را لینک نمودم.......و به روز کرده ام

موفق باشید.....شوریده

ممنون شوریده جان

حامد پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:22

تا جایی که بتوانم در خدمتم

آقا حامد دعوت نامه به میل شما فرستاده شد.برای فغال سازی اقدام کنید.در زمینه طرح معما به ما کمک کن.ممنون
لطفا تا ۲۴ ساعت دیگر حتما به تایید دعوت نامه اقدام کنید در غیر این صورت از طرف بلاگ اسکای ابطال میشود. با تشکر......
منتظر پست هات هستیم آقا حامد

احسان پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:15 http://www.spaceman.blogsky.com

خوب من هم سر زدم ولی سرم شکست!
من لینکت کردم تو هم منو لینک کن لطفا

رو چشمم احسان جان

محمدپاسالاری چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:55

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد